Oldalak

2010. május 27., csütörtök

^-^

Annyi mindent elmesélnék,hogy ha újra láthatnálak
mert azok között vagyok akik most is választ várnak
a szívemből jég lett a sors miatt ez megtörtént
ha újra itt lehetnél tudom a jég falat te megtörnéd
belőled kép maradt belőlem kitéptél egy darabot
a halál olyan játék amiből kilépnék de maradok
én azért sírok mert nevetni már nem tudok
néha a csillagokat kérdem de a válasz elől elfutok
nem vagyok gyáva csak a csalódástól félek
mert a könnyeimmel küzdök mikor a sírod mellé lépek
tudom megérted,tudom érzed amit hallasz
na mi van élet gyere megint belém marhatsz
ha nem volt még elég hogy elvetted a mamám
hogy a családomat szétszedted,hogy itt hagyott az apám
van tetőpont is mert olyan lányba szerettem
aki nem lehet az enyém aki simán átlép felettem
volt,hogy nevettem de mára mindent feladtam
mert mikor lázas voltam a fájdalomtól megfagytam
volt,hogy nevettem de mára mindent feladtam
mert mikor lázas voltam a fájdalomtól megfagytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése