Oldalak

2010. június 26., szombat


'nem tudlak gyűlölni azért,amit tettél,hisz nem tehetsz róla,hogy észre sem vettél ' (8)

' ő más mint én.. az ellentétem.de valami vonz benne. '

' amikor rám nézel..amikor rám mosolyogsz..amikor hozzám szólsz..1percre úgy érzem,hogy fontos vagyok '

' ő rossz. és ha vele vagyok csak rosszabb leszek.de inkább a pokolra jutok,mint,hogy elveszítsem '

' minden nap,minden percben,minden másodpercben,minden pillanatban egy dolog jár a fejembe : vajon ő is szeret ?!

' megláttam,megutáltam,újra láttam,megismertem,belé szerettem (L) '

' amikor vele vagyok,minden olyan csodálatos..mintha csak egy szerotonin-hallucináció-t élnék át..azt hiszem,hogy ebből szerelem lesz. de ő utána szemembe néz..és ő nem úgy néz rám,ahogy én rá. ' :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése