Oldalak

2011. január 20., csütörtök


'..sosem voltam az a lány, aki bármikor is kiakadt volna, ha majmolják. sőt... inkább én voltam letaglózva, ha valaki ilyet mondott nekem. talán az élet változtatott meg, egyre rigolyásabb vagyok. úgy érzem, ebben az egyre butuló világban az egyéniség kincs lehetne. átéreztétek már azt a csodálatos folyamatot, amikor órákig töprengtek, hogy hogyan alkossatok meg valamit, hogyan fejezzétek ki az érzéseiteket olyan eszközökkel, amik talán máshol nem találhatóak meg? és azt éreztétek már, mikor kővé váltok az utcán, mert szembejön veletek az egyéniségetek. integet és szemtelenül rád kacsint. majd széles vigyorral az arcodba köpi: " egy vagy a sok közül." én nem akarok ilyen ember lenni... nem akarok egy lenni a tömegből. egy szürke kisegér, aki ül a sarokban és sajtot majszol..'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése