Oldalak

2014. május 16., péntek

 
 
..Jobban illettél rám, mint a kedvenc pulcsim.
Tudom, a szerelem aljas és tudom, a szerelem fáj
De én még emlékszem
Arra a decemberi napra, mikor először találkoztunk, oh baby!
 
Én szeretni foglak az idők végezetéig
És évmilliókat is várnék rád
Ígérd meg, hogy emlékezni fogsz!
Túl látsz a könnyeken?
Én jobban szeretlek,
Mint azok a kurvák,
Mondd, hogy emlékszel, mondd, hogy emlékszel
Én szeretni foglak az idők végezetéig.
 
Nagy álmok, gengszter
Azt mondtad, el kell menned, hogy újrakezdhesd az életed
Én azt mondtam: "ne menj,
Nincs szükségünk pénzre, boldogulunk nélküle".
De ő lelépett vasárnap, s azt mondta, majd hétfőn hazajön,
És én vártam, rossz előérzettel, rossz szájízzel,
De rossz társaságba keveredett
"Rajtakapták", ez volt az utolsó, amit róla hallottam.
 
Én szeretni foglak az idők végezetéig.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése