Oldalak

2012. október 10., szerda

Tumblr_mbjql0ejyh1qhu2ryo1_500_large
Amikor azt hitted nem figyelek, láttam, hogy a hűtőszekrény ajtajára tűzted ki az első képemet, és én még egyet akartam festeni.. Amikor azt hitted nem figyelek, láttam, hogy megetetsz egy kóbor macskát, és arra gondoltam, jónak kell lennünk az állatokhoz.. Amikor azt hitted nem figyelek, láttam hogy csak az én kedvemért sütöd meg a kedvenc süteményemet, és tudtam, hogy az apróságok sokat számítanak.. Amikor azt hitted nem figyelek, hallottalak imádkozni, és hittem, hogy van Isten, akihez mindig szólhatok.. Amikor azt hitted nem figyelek, éreztem álmomban, hogy gondosan betakarsz, megcsókolod arcomat, és éreztem, tudtam, szeretve lenni nagyon jó.. Amikor azt hitted nem figyelek, láttam hogy könnyezel, és megtanultam, hogy néha fájdalom ér, de sírni szabad.. Amikor azt hitted nem figyelek, láttam hogy fontos vagyok neked, és a legtöbbet akartam kihozni magamból.. Amikor azt hitted nem figyelek.. figyeltem.. és meg akartam köszönni mindazt, amit láttam, amikor azt hitted, nem figyelek.♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése