Oldalak

2013. január 29., kedd

Tumblr_mgqxp3onbl1r8825ko1_500_large
"Én már rájöttem, hogy milyen a számomra tökéletes férfi.. Ő olyan, aki mindig a szemembe néz, mert tudatni akarja velem, hogy amit mondd igaz is, nem csak üres szavak, mellébeszélések. Aki mindig mosolyog rám, hogy én is visszamosolyogjak, hisz boldognak akar látni. Olyan aki mindig örül ahányszor csak velem van, hogy én is tudjam, boldog mellettem. Aki simogatja az arcomat, hogy mindig nyugodt legyek. Aki szorosan ölel magához, hogy érezze, hogy ott vagyok vele és ő is velem. Aki mindig a kedvemben jár, akár csak apróságokkal is, hogy örömöt szerezzen nekem. Aki mindig megdicsér, hogy tudjam büszke rám. Olyan, aki nem csak akkor mondja, hogy hiányzom neki, amikor nem aludhatunk együtt, hanem mindig amikor nem vagyok vele. Aki nem sajnálja adni a puszikat, hogy tudjam mennyire szeret, de főként olyan akire bármikor számíthatok.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése